۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۴۰

حسین پور:

پیگیری مصوبات سفر رهبری روند توسعه خراسان شمالي را شتاب می بخشد

پیگیری مصوبات سفر رهبری روند توسعه خراسان شمالي را شتاب می بخشد

شيروان - خبرگزاري مهر: عضو شورای شهر شیروان خواستار پیگیری جدی مسئولان خراسان شمالي برای تحقق مصوبات سفر رهبری به استان شد و گفت: پیگیری مصوبات سفر رهبری روند توسعه خراسان شمالي را شتاب می بخشد.

اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر، عقب ماندگی خراسان شمالي در بسیاری از شاخص ها را تأسف آور خواند و افزود: باید ضمن پرهیز از ایجاد انتظارات فراتر از توان دولت در مردم، با تأکید بر تحقق مصوبات سفر رهبری بتوان برخی از این عقب ماندگی ها را جبران کرد.

وی اختصاص 38 هزار میلیارد ریال به خراسان شمالي طی سه سال را نوید روشنی برای روند توسعه استان ارزیابی کرد و گفت: در سفر رهبری مقرر شد با اختصاص این اعتبار شاهد توسعه متوازن در استان باشیم و ضرورت دارد همه مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس با جدیت پیگیر تحقق این مصوبات باشند.

حسین پور خواستار پیگیری جدی مسئولان استان برای تحقق مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالي شد و گفت: پیگیری مصوبات سفر رهبری روند توسعه استان را شتاب می بخشد.

وی ضمن ابراز تأسف از ناتمام ماندن برخی پروژه های دولت قبل در خراسان شمالي تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مصوبات دولت در استان محقق نشد و تنها سبب ایجاد انتظار در مردم شده است.

اين استاد دانشگاه عنوان كرد: ضرورت دارد مصوبات سفر رهبری محقق شود تا بخشی از مطالبات بر حق مردم استان برآورده شود.

مقام معظم رهبري نوزدهم مهر ماه سال 91 سفري هشت روزه به خراسان شمالي داشتند.

 

کد خبر 2216726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha